PÅ VÄG HEM

Sista lektionen denna veckan är förbi. Sedan väntar en utlovat hemsk hemtenta så jag fasar inför tolvslaget då den kommer ut. Men det är väl bara att sätta igång och lägga ner dubbelt så mycket kraft på den så ska väl det fixa sig med (hoppas man ju i alla fall) Det handlar om vetenskap och sådant = inget för mig.

 

De senaste dagarna har jag haft jätteont i huvudet, fattar inte varför, jag brukar typ aldrig ha ont i huvudet men nu har jag det, jättemycket av och till. Det brukar försvinna för stunden när jag dricker ett jättestort glas med vatten men sen kommer det tillbaka så det är nog inte brist på vatten. Så jag tillbringar dagarna med att springa på toaletten i princip. Hehe. Aja, nu vet ni det i alla fall. Vad roligt det här blev då, vi hörs senare när jag har tröttnat på tentan antagligen...

 


Kommentarer
Postat av: Esther

d kanske är glasögonen?

2010-09-21 @ 23:36:45
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback