URMYSIG DAG

Det tog inte alls så lång tid som jag trodde men vi hade i alla fall väldigt roligt. Det är ju inte klokt vad härligt det är att gå runt och känna på alla klänningar. Vi tog god tid på oss i alla fall och det provades slöjor och underkjolar efter varandra. Eventuella klänningskandidater kan jag tyvärr inte bjuda er en kik på, det är ju inte jag som ska ha dem men jag kan tala om att de var galet fina!

 

Efter klänningsrundan gick vi på second hand och sedan åkte vi till IKEA där jag som bekant skulle ha tyg vilket var lite tråkgit eftersom de inte ens hade något blått tyg men jag får försöka få tag på det på annat håll. Blev en del tyg, en gryta och muffinsformar.

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback