Bästa Fyndet

Igår när vi satt och käkade thai efter att ha varit på Ullared så pratade vi som vanligt om vilket som var det bästa fyndet. Jag hade flera alternativ men idag kan jag definitivt säga att det var den här väskan. Jag har letat efter en sådan här Mulberry-inspirerad/kopia ett tag fast egentligen i svart eller konjak.

Så igår råkade jag springa på den här, och i en superhärlig gammel/vintage-rosa. Tvekade lite på färgen men hur fint är den egentligen inte såg jag sen? Och priset var ju det bästa av allting, vågar knappt skriva ut det liksom. 149 pistoler.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; receptet ligger uppe, good luck!

2011-02-18 @ 11:31:00
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback