Färgglatt

Jag har ju tipsat om det innan, att lyfta sin outfit med färg men nu när jag tittar på alla bilder från både Stockholms och New Yorks modeveckor så ser man ju att det utan tvekan är färg som gäller i vår/sommar. Framför allt Jil Sander visade hela regnbågsskalan på catwalken. Förutom vårens absoluta trendfärger gul och orange så är det cerise, grön, kornblå och röd som gäller. Både på naglar, accessoarer och kläder - gärna samtidigt!

Frågan är bara hur mycket färgglatt man har i garderoben. Ska minsann ta och rota och se vad jag kan hitta. Lite färgglada strumpbyxor, smala skärp, en grön kofta och en röd tröja vet jag i alla fall finns någonstans.

På önskelistan: Byxor och väska i knalliga färger!

Runt ett kommer det upp ett supergott middagsförslag till Valentin-middagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback