Två Skepp Kommer Lastade

Lite småsaker var det ja... hmm. Har aldrig haft så full vagn någonsin, jag fick till och med ha två vagnar så mycket jag hade. Men ska i ärlighetens namn säga att jag köpte nästan minst till mig själv. Det mesta var till kommande möhippor och bröllop. Men jag hittade faktiskt flera saker som jag är superdupernöjd över. Mycket med rosor såklart (älskar det!). Inte en kotte där idag, eller några men inte särskilt många och man behövde inte ens bli irriterad en enda gång!

 

Nu har jag bara dunsat ner i soffan, med en ansiktsmask och ett glas sprinklat vatten. Orkar inte röra mig ur fläcken. Fast jag har visst 7 papperskassar att packa upp och en tetnta att plugga på...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback