Viktiga Saker Innan Sommarlovet

Jag är inte alls stressad. Inte alls. Nej men skämt åsido, har faktiskt en hel del saker som jag känner mig något stressad över. Men nu börjar det kännas överskådligt på något sätt i alla fall!


- Tre tentor
- 2 veckors praktik i London
- Två möhippor med förberedelser och annat sånt där.
- Sno ihop och träna in två bröllopstal
- Vara med på två bröllop varav värd på det ena (förberedelser!!!) och syster på det andra
- Sy klänning till systers bröllop
- Flyttpacka
- Röja ur vår nya trädgård
- Flyttstäda
- Flytta
- Gå på 4 studenter
- Sy en sprayhood
- Helst hinna jobba lite och tjäna välbehövliga pengar


Plus en massa småsaker som att plantera om alla blommor, fröodling, fixa sommarjobb osv.

Den här våren kommer inte kännas långsam vilket den troligen skulle gjort annars, då man bara vill flytta så snart som möjligt!

Jag i mina tre favoriter: kappan, jeansen och väskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback