RECENSION ELF

Jag lovade ju att recensera beställningen från ELF som jag gjorde i början av månaden så here we go!

Ögonskuggorna:
de i kakform var bra! Inget fel på dem men krämskuggorna satt inte alls bra. Höll sig i några timmar men sen hamnade allting i ögonvecket trots en bra primer. Men de flesta färger finns ju i kakform så i fortsättningen ska jag bara beställa dessa.



Läppstiften: Underbara för det lilla pris de kostade! Sitter som ett smäck och då använder jag enbart läppenna under och ingen primer. Ska definitivt beställa många fler nästa gång!


Nagellacken: Håller inte lika länge som Depends men näst intill, sitter en vecka i alla fall! Rejäla burkar, bra pensel och fina färger. Det genomskinliga topplacket som finns är dock matt vilket jag kan tycka om som omväxling men gillar man blankt topplack ska man inte köpa detta.

 



Läppglans: Som de flesta andra jag provat; smakar inget konstigt, håller ett par timmar och ger fin glans.

Läppbalsam: Gör läpparna supermjuka men smakar typ Ajax. Stort minus för det tycker jag.

Läppstift i form av en rund kaka: Inget för mig, blir konstig färg av den och konstig konsistens men kan bero på vilken färg man använder också kanske.

Läppenna: Grym! Sitter ordentligt och för det priset kan det inte bli bättre!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback