UPDATE

Eftersom Andreas har varit riktigt sjuk hela veckan så har vi sett en massa bra filmer, bland annat The Social Network som handlar om facebook-fenomenet. Mycket intressant film tycker jag så hyr den om ni inte har något annat för er.

Började en ny kurs igår som har tagit musten ur mig innan den börjat, inga bra vibbar. Åtta fetinge-böcker på mellan 400 och 1300 sidor att läsa styck varav de värsta är på engelska. Kill me! Vikarierade idag också, idrottslärare igen så ikväll ska jag ta igen dagens plugg och sedan ska jag laga middag till oss!

Dagens tips är att köpa axelvaddar på närmsta sybehörsaffär och sedan sy in dem i valfri kofta, klänning eller vad du nu väljer för plagg. På min kofta har jag gjort detta och det piffar till på ett litet kick!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback