Modell?!

Att man har en syster som är galen i att fotografera, kan ju vara ett plus ibland. Även om hon bara är hobbyfotogaf är hon väldigt duktig, hon har tex. tagit bilden som är i menyn samt detta. Ikväll ska jag nämligen stå modell för henne, hoppas att kunna få några fina bilder hit till bloggen. Jag känner mig inte som en jättehet modell men som Xina sa: Keira Knightley kanske inte vill ställa upp så då får får det vara okej med oss vanliga dödliga.

Ska kanske plocka med någon extra outfit som jag kanske kan byta om till. Det blir mest porträttbilder med vit bakgrund idag sa hon så det är inte jätteviktigt att byta strumpor menar jag.

Nu ska jag göra musli och göra städjobbet innan jag går dit...

Man känner sig inte direkt som Gisele Bundchen, Heidi Klum eller någon sån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback