Scones

Jag har fortsatt på temat; god lördagsfrukost för igår gjorde jag sconesdeg som jag bara tryckte ut på plåt och in i ugnen nu på morgonen. Hur enkelt som helst, särskilt som Andreas alltid sover längre än mig så blir det klart lagom i tid.

Idag kan vi förvänta oss roliga saker, klockan 15.00 sksa vi vara hos Fredrika för att göra iodning inför loppisen som börjar 16.00. Jag hoppas det kommer många, jag har haft lite förhandsvisningar här för mina systrar och själv har jag varit och tjuvkikat på Xinas grejer och det fanns en hel del som jag ville ha men allt passade inte tyvärr men jag fick med mig en del riktigt bra grejer!

Men hur som helst, efter att alla har gått så tänkte vi ha tjejkväll men nu blir det bara mat tillsammans för dom andra skulle iväg på nån sånggrej eller nåt. Men då drar jag o Xina hem och ser på andra chansen äter pizza och är onyttiga med våra killar istället, det blir mysigt det med. Parkväll som tjejkväll. Hehe.

Nu är det dags att ställa fram frukosten för sconsisarna är visst klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback