Nya kjolar

Inne på MQ hittade jag två kjolar, den ena var en svart hängslekjol från Stockholm (på rea!) som jag ska sy om lite, något kortare och utan hängslena tror jag att den blir jättefin! Kanske inte på sommaren men nu kan man gott ha den och till hösten. Jag hoppas den blir ännu mer vippig när jag har förkortat den lite! Den andra kjolen, Zoul, kan man ju ha hela året om, nästan i alla fall. Det var roligt att hitta lite fina kjolar, har letat efter det sen i höstas nämligen. Nu kan jag stryka sommarkjol från min lista ni vet.

Dessutom hade mina premier från att jag prenumererade på CHIC-tidningenen kommit idag, i dubbel upplaga till och med. Det är puder, lipgloss och mascara från Oriflame och dom verkar jättebra, ska prova dem sedan och kolla hur de är men är de från Oriflame borde de vara bra även om jag inte gillar löspuder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback