Dagens planer

Ledig fredag är det idag, skönt, eller i alla fall så ledig från skola som det går, Xina har precis vakant och sitter i soffan emn jag har duschat o klätt på mig och allting redan. Ska gå och köpa lite frukost snart tror jag, allt bröd tog liksom slut igår...På tal om det så har jag tänkt att baka lite bröd, först tänkte jag baka nyttiga rågbullar men det tar sån tid meed jäsningen så det blir en bröd som inte behöver jäsas. Vi ska nämligen ta en sväng till torp i eftermiddag tänkte vi, mest för skojs skull. Imorgon är det ju dags för oss att sälja en del av våra kläder som sagt så då kan man ju fylla ut lite i garderoben, fniss, det var inte riktigt det som var meningen men...

Nu blir det en snabbis till affären för jag börjar bli hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback