BLODPUDDING

Ja, nu fortsätter jag blogga, fick svar av ungefär en tredjedel av er och det var kul att höra hur ni tänkte och att höra lite om er! De flesta gillade bloggen som den är medan andra gav lite konkreta tips, bland annat om god och billig mat, så då måste jag bara tips om blodpudding. Vet att alla inte gillar det, det är lite speciellt men gillar man det så är det ett hett tips ;)

När jag var liten så hade vi en vecka på semestern då alla i familjen fick önska en maträtt en dag var och jag valde blodpudding. Lite speciellt för en liten unge kanske men det är ju så gott, dock hade jag en dipp när jag inte fick ner något efter att min kompis hade läst på innehållsförteckningen. Men nu gillar jag det igen och dessutom har jag börjat gilla lingonsylt för första gången i livet. Det är väldigt gott till just blodpudding. Kan verkligen reka denna maträtten till lunch eller middag. Nyttigt är det också!

å

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för att du börjat blogga igen, Linda!

2010-05-03 @ 18:05:41
Postat av: agnes

haha ja har aldrig smakat det.. och jag kommer antagligen aldrig att våga göra det heller :P blod.. njaa

2010-05-03 @ 21:22:26
URL: http://aeholmgren.blogg.se/
Postat av: Esther

mmmmmmmmmmmums

2010-05-03 @ 23:47:01
URL: http://svensonlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback